Misiones & Alcance Comunitario

MISSIONS & OUTREACH

We exist so that all can hear the Gospel!

The purpose of Missions & Outreach at Oasis is to train and equip ordinary people to go and do extraordinary things in the name of Jesus so that all might see, hear and experience God’s love in tangible ways.

We appreciate your heart and willingness to serve in this area and look forward to what God is going to do through you, right her in Orlando.

For we are God’s handiwork, created in Christ Jesus to do good works, which God prepared in advance for us to do. {Ephesians 2:10}

¡Existimos para que todos puedan escuchar el Evangelio!

El propósito de Misiones y Alcance Comunitario en Oasis es entrenar y equipar a la gente común para ir y hacer cosas extraordinarias en el nombre de Jesús para que todos puedan ver, escuchar y experimentar el amor de Dios de manera tangible.

Apreciamos su corazón y la voluntad de servir en esta área y esperamos lo que Dios va a hacer a través de usted, directamente en Orlando.

Porque somos obra de Dios, creados en Cristo Jesús para hacer buenas obras, las cuales Dios preparó de antemano para que hagamos. Efesios 2:10

IGLESIA OASIS

9100 E Colonial Dr